home znacky 🎀 Hrací podložka – zvířecí farma 🎀 ✔ Odkaz na Ali >>> http://aliexpr.es/1T6I2qW ⚽ Recenze: Přišla nám krásná podložka se zvířecí farmou. Po stlačení zvířátka vydávají zvuky a hraje hudba. Podložku můžete i zavěsit. Je opravdu moc pěkná. Jediná malinká chybička je, že hraje dost nahlas, ale do mikrofonu jsme vzožili vatu a už je to v pořádku :) Ivana Vranová ✔ Návody, jak nakupovat na Aliexpress: http://www.ceskyali.cz/cat/jak-nakupovat-na-aliexpress/ Likujte a sdílejte s ostatními Ali Maniačkami a Ali Maniaky :) #Aliexpress #Cesky #Hracky #Nakupujeme #Radost #RealneFotky #SuperCena #SuperTipy #ZvireciFarma

🎀 Hrací podložka – zvířecí farma 🎀 ✔ Odkaz na Ali >>> http://aliexpr.es/1T6I2qW ⚽ Recenze: Přišla nám krásná podložka se zvířecí farmou. Po stlačení zvířátka vydávají zvuky a hraje hudba. Podložku můžete i zavěsit. Je opravdu moc pěkná. Jediná malinká chybička je, že hraje dost nahlas, ale do mikrofonu jsme vzožili vatu a už je to v pořádku :) Ivana Vranová ✔ Návody, jak nakupovat na Aliexpress: http://www.ceskyali.cz/cat/jak-nakupovat-na-aliexpress/ Likujte a sdílejte s ostatními Ali Maniačkami a Ali Maniaky :) #Aliexpress #Cesky #Hracky #Nakupujeme #Radost #RealneFotky #SuperCena #SuperTipy #ZvireciFarma

🎀 Hrací podložka – zvířecí farma 🎀

⚽ Recenze: Přišla nám krásná podložka se zvířecí farmou. Po stlačení zvířátka vydávají zvuky a hraje hudba. Podložku můžete i zavěsit. Je opravdu moc pěkná. Jediná malinká chybička je, že hraje dost nahlas, ale do mikrofonu jsme vzožili vatu a už je to v pořádku 🙂 Ivana Vranová

✔ Návody, jak nakupovat na Aliexpress: http://www.ceskyali.cz/cat/jak-nakupovat-na-aliexpress/

Likujte a sdílejte s ostatními Ali Maniačkami a Ali Maniaky 🙂

#Aliexpress #Cesky #Hracky #Nakupujeme #Radost #RealneFotky #SuperCena #SuperTipy #ZvireciFarma